Wednesday, January 7, 2009

happy belated new yer

hehe..dah 1 mgu kite tinggal kan 2008..now tirai 2009 kne tempuh plak..
lame x bukak blog ni..coz internet umah prob..nway smat menjalani khidupan 09
moge azam lama/baru tercapai n.

hurm..tadi nak semak keputusan exam..tapi x dpat msuk rrrr..;-[
..ad dalm 1 mase boleh layan 20 org aje..
bape ramai budak poli yg blajo sane..eee.mashaalah toi..
arap2 malam ni dapat masuk...aminn

Tuesday, November 11, 2008

Ya ALLAH...

huh...legew seyh...tetebe aje en.siri..uat pop kuiz..kejut mekkk..sume asal powerpiont 2..

huh..berpeluh gak r..selame ni uat sendiri ampir 2 jam tapi en bagi mase 1 jam..2 yg agak menggelupur...

nway..sume bende dah lepas.. biar lew..

assalamualaikum..

Monday, November 10, 2008

teKa-tEki SenGaL

daLam BEbanYAk Kopi...


KopI aPE yaNg X bLey MinUM??


JawaPANnya...KOPIKIR LE SENDIRI..wakakakakaka

TeK@-tEki SenGAlL

dLam BeBanYAk motoR..


moTor ApE yanG blEy mAsuK dalAm pokEk



jawaPan...MotoRolA

yeh yeh...

yeh yeh..kuiz treng dah abish..logo den...x yah nak pening2 pale lg..

huh..bley tahan killer gak r solan...yang x tahan 2..mase nak jwab tadi aso macam final plak..
menggelabah tahap babun..

pape pun sume dah lepas..ope evrything will b fine..

daaa........

Sunday, November 9, 2008


m0wning....


hai..lame x ninjau2 kat blog ni...ari ni dapat gak bkak..ari ni gak ari 1st aku gune kmdahan wifi..alhamdulillah..masuk gak..

kengkawan yang len mesti tgah tido r g ek..mane xnye kelas mle kul 10..

kalo korang x tdo pun mesti skunk tengah 'pecah pale' struggle 4 trengkas kuiz..hehe..am i rite...

aku pun same gak kemarin,semalam n ari ni..

kalo nak ikutkan bende bi kuiz aje yg kte gelabah macam FINAL napew ek..huhu..1 permulaan yang bek..

k lew..2 member2 ope success in treng quiz ..akey..