Wednesday, October 29, 2008

teKak-TeKik SenGalL

PerGi terBanG...


biLe die Balik BerEnang Plak..


Pe dIa...??


jaWapan...PANCING IKAN

TeK@k-tEkiK sEngAL


dAlam BebaNyaK Kotak,,


kOtak pEW yaNg x bley Lipat??


jawaPAn : KOTAK PENALTI lo..

TeK@k-tEkiK sEngAll

AiR yg DicIncAng x Akan PutUs..


Kalo CinCang Gak Jdi apeW??


JawaPannYe : Jdi B@*#H...


story basi lah..


isnin lepas bufday aku..huh..ingatkan x ade yg thu(bdkDsK3),upenye dorang ade plan MAUT punyerr..yg x tahn 2 dr ari jumat dorang plan..power seyh..nak tau dorg bg ape kat aku..stndad r kalo dah jd beday girl kan..telur n tepung dah jd sjian lo..malm 2 ika buntaq pure2 uat cam ad prob besarnyew..cuak seyh dgr sore dia dlm fon..mcam nampk an2..dengan gaya power rangernye aku g jumpe die..x semedang kene tmpek telur atas kepala..ketepek..miong gak r kejap..pas2 angkatan ke2 palk(asiah),,buat mask kat muke aku gune tepong jenma SAUH gak nye..hak90:-)dorg igt aku nk diam je..pe g gaya Watson nyambek kuar r..kejar dorg 1 blok A..hehe..padan muke..nway thanz 4 taht frenz..it'll be d swites memries in pli..

gelak sakan...


huahuahuahua...ari ni asik glak aje..dari pagi sampai skunk tengah hari ni...sonok bercrite ngan trex,mimi,yana kutib,wana,ami,ili n aini..macam2 kteorang sembg..hari ini plak tak ada kelas 4 d whole day..lecturer x ade kteorang beraja r..teruk kan..pada hal dah nk final ni..patutnye td ada kelas agama tp sb kteorg diberitahu lambt jd x pergi lew..lastly ustaz decide 2 reples class 2night..

Thursday, October 23, 2008

selamt malam

hai..skunk aku ada kat makmal DSK..uat kelas ganti..td ada kuiz..ampehh.kremmm seh tangan..hehe..tue r lame sangat x pektis..kan dah susah..erm..balik kang nak siap2 untuk packing baju camping plak..esok ada kem kat Sg.Congkak..klah..bye..

jumaat is back..

hari ni hari jumaat..ari yang pling sume bebudak pli tunggu2..ramai balik minggu ni..budak kelas aku boleh kate sumenye..aku lak kene gi camp 4 plibged..eee..tyakutnyerrr..dah lame x g camp cam ni..menggelabah plak asenye..hehe..

astrology